Warunki rezygnacji
Warunki rezygnacji - oferta bezzwrotna
Jeśli Twoja oferta jest bezzwrotna i nie ma w niej zapisu o bezpłatnej anulacji w cenie pakietu, całościowa lub częściowa rezygnacja (np. skrócenie pobytu, odjęcie uczestników, rezygnacja z posiłków) z pobytu nie będzie możliwa. W sytuacji niepojawienia się w obiekcie nie przysługuje prawo do zwrotu środków za niewykorzystany pobyt. Jeśli wpłaciłeś 30%, przepada tylko wpłacona wartość - obiekt nie będzie obciążał Cię pozostałą kwotą.
Jeśli nie możesz zrealizować pobytu, istnieje możliwość przekazania rezerwacji osobie trzeciej - w tym celu skontaktuj się z hotelem. Możemy także zweryfikować możliwość jednorazowej zmiany terminu za opłatą manipulacyjną 100 zł, jeśli zgłosisz się do nas maksymalnie na 5 dni przed pobytem, o ile treść oferty nie stanowi inaczej. Mogą mieć również zastosowanie dodatkowe koszty związane z polityką cenową obiektu w nowym terminie, o których powiadomimy Cię przed dokonaniem zmiany. Nie ma możliwości obniżenia ceny rezerwacji bezzwrotnej.
W przypadku wpłaty dwuczęściowej zwróć szczególną uwagę na termin płatności. Jeśli chcesz wyjechać wcześniej, dopłatę 70% należy uiścić odpowiednio wcześniej, natomiast jeśli chcesz wyjechać później, data wpłaty widoczna na potwierdzeniu wysłanym w dniu zakupu nie ulega zmianie.
Skontaktuj się naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr 22 113 40 44 lub na adres: kontakt@travelist.pl.
Warunki rezygnacji - oferta zwrotna
Jeśli Twoja rezerwacja zawiera informację o bezpłatnej anulacji w cenie pakietu, możesz zrezygnować z pobytu w określonym terminie. Wpłacona kwota zostanie zwrócona w Środkach Travelist do wykorzystania w ciągu 12 miesięcy. Środki trafią na Twoje Konto w serwisie Travelist.pl maksymalnie do 14 dni od zgłoszenia (zazwyczaj w ciągu 1-2 dni).
Po upływie terminu zwrotności określonego w potwierdzeniu, oferta staje się bezzwrotna, a jej anulacja niemożliwa. W sytuacji niepojawienia się w obiekcie nie przysługuje prawo do zwrotu środków za niewykorzystany pobyt. Jeśli wpłaciłeś 30%, przepada tylko wpłacona wartość - obiekt nie będzie obciążał Cię pozostałą kwotą.
Jeśli nie możesz zrealizować pobytu, istnieje możliwość przekazania rezerwacji osobie trzeciej - w tym celu skontaktuj się z hotelem. Możemy także zweryfikować możliwość jednorazowej zmiany terminu za opłatą manipulacyjną 100 zł, jeśli zgłosisz się do nas maksymalnie na 5 dni przed pobytem, o ile treść oferty nie stanowi inaczej. Mogą mieć również zastosowanie dodatkowe koszty związane z polityką cenową obiektu w nowym terminie, o których powiadomimy Cię przed dokonaniem zmiany. Nie ma możliwości obniżenia ceny rezerwacji bezzwrotnej.
W przypadku wpłaty dwuczęściowej zwróć szczególną uwagę na termin płatności. Jeśli chcesz wyjechać wcześniej, dopłatę 70% należy uiścić odpowiednio wcześniej, natomiast jeśli chcesz wyjechać później, data wpłaty widoczna na potwierdzeniu wysłanym w dniu zakupu nie ulega zmianie. W przypadku zmiany terminu oferty zwrotnej na późniejszy - termin anulacji rezerwacji pozostaje zgodny z pierwotną datą; na wcześniejszy - zmienia się odpowiednio do nowej daty pobytu.
Skontaktuj się naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr 22 113 40 44 lub na adres: kontakt@travelist.pl.
Warunki rezygnacji z Usługi Hotel+Lot
Z różnych powodów możesz zrezygnować z Usługi Hotel+ jeszcze przed jej rozpoczęciem. Masz do tego prawo w każdej chwili, ale ważne, żeby zrobić to w prosty i jasny sposób. Wystarczy, że zgłosisz rezygnację i skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr 22 113 40 44 lub na adres: kontakt@travelist.pl.
Szczegółowe zasady rezygnacji są określone w danej ofercie lub Warunkach Uczestnictwa Organizatora. Jeśli rezygnujesz, Organizator może naliczyć koszty za przygotowanie Usługi Hotel+Lot. W przypadku rejsowych lotów sprawa wygląda trochę inaczej niż przy czarterach. Tutaj wysokość opłat zależy głównie od tego, jakie koszty naliczy linia lotnicza i hotel. Zanim potwierdzisz rezygnację, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, żeby dowiedzieć się, jakie dokładnie koszty mogą Cię czekać. Na Twoją prośbę Organizator przygotuje zestawienie wszystkich poniesionych kosztów – otrzymasz je maksymalnie w ciągu 30 dni od zakończenia danej oferty Usługi Hotel+Lot albo od momentu zgłoszenia prośby. Warto pamiętać: jeśli nie stawisz się na lotnisku w dniu wylotu albo nie zaczniesz podróży z powodów niezależnych od Organizatora, Organizator potraktuje to jako Twoją rezygnację. W takim przypadku również mogą być naliczone koszty zgodnie z warunkami umowy.
Jeśli jednak zdarzy Ci się coś nieprzewidzianego, takiego jak np. Twoje opóźnienie w dotarciu na lotnisko, możesz dojechać na miejsce docelowe na własną rękę – wtedy jednak pokrywasz wszystkie dodatkowe koszty podróży (np. nowy bilet lotniczy czy transport). Pamiętaj, że Organizator nie zwróci Ci pieniędzy za niewykorzystane bilety czy noclegi.
Dodatkowo możesz, jeżeli przewiduje to dana oferta, za odpowiednią opłatą, przekazać swoją rezerwację Usługi Hotel+Lot innej osobie, informując o tym Organizatora lub Travelist. Przekazanie rezerwacji Uslugi Hotel+ może być jednak uzależnione od zasad obowiązujących w danym hotelu lub u danego przewoźnika.
Oferta bezzwrotna
Jeśli Twoja oferta dotycząca Usługi Hotel+Lot jest bezzwrotna i nie ma w niej zapisu o bezpłatnej anulacji w cenie Usługi Hotel+Lot, całościowa lub częściowa rezygnacja (np. skrócenie pobytu, odjęcie uczestników, rezygnacja z posiłków) z pobytu nie będzie możliwa bez ponoszenia kosztów.
Skontaktuj się naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr 22 113 40 44 lub na adres: kontakt@travelist.pl.
Oferta zwrotna
Jeśli Twoja rezerwacja zawiera informację o bezpłatnej anulacji w cenie oferty Usługi Hotel+Lot, możesz zrezygnować z pobytu w określonym terminie i na określonych w ofercie zasadach.
Jeśli zdecydujesz się na anulację, zwrot kosztów zależy od zasad opisanych w ofercie Usługi Hotel+Lot. Niektóre hotele umożliwiają 100% zwrotu kosztów, jeśli rezygnacja nastąpi odpowiednio wcześniej.
Zwrot kosztów biletów lotniczych w przypadku anulacji nie jest możliwy. W sytuacjach wyjątkowych, takich jak śmierć bliskiej osoby lub poważna choroba, Biuro Obsługi Klienta Travelist może na prośbę podróżnego skontaktować się z linią lotniczą w celu próby odzyskania części środków, jednak nie może zagwarantować uzyskania takiego zwrotu.
Zasady zwrotu środków mogą się różnić w zależności od oferty, ale najczęściej wpłacona kwota, w części dotyczącej rezerwacji hotelowej zostanie zwrócona w Środkach Travelist do wykorzystania w ciągu 12 miesięcy od ich przyznania. Środki trafią na Twoje Konto w serwisie Travelist.pl maksymalnie do 14 dni od zgłoszenia (zazwyczaj w ciągu 1-2 dni).
Po upływie terminu zwrotności określonego w ofercie, oferta staje się bezzwrotna, a jej bezkosztowa anulacja niemożliwa.