Warunki rezygnacji
Warunki rezygnacji - oferta bezzwrotna
Jeśli Twoja oferta jest bezzwrotna i nie ma w niej zapisu o bezpłatnej anulacji w cenie pakietu, całościowa lub częściowa rezygnacja (np. skrócenie pobytu, odjęcie uczestników, rezygnacja z posiłków) z pobytu nie będzie możliwa. W sytuacji niepojawienia się w obiekcie nie przysługuje prawo do zwrotu środków za niewykorzystany pobyt. Jeśli wpłaciłeś 30%, przepada tylko wpłacona wartość - obiekt nie będzie obciążał Cię pozostałą kwotą.
Jeśli nie możesz zrealizować pobytu, istnieje możliwość przekazania rezerwacji osobie trzeciej - w tym celu skontaktuj się z hotelem. Możemy także zweryfikować możliwość jednorazowej zmiany terminu za opłatą manipulacyjną 100 zł, jeśli zgłosisz się do nas maksymalnie na 5 dni przed pobytem, o ile treść oferty nie stanowi inaczej. Mogą mieć również zastosowanie dodatkowe koszty związane z polityką cenową obiektu w nowym terminie, o których powiadomimy Cię przed dokonaniem zmiany. Nie ma możliwości obniżenia ceny rezerwacji bezzwrotnej.
W przypadku wpłaty dwuczęściowej zwróć szczególną uwagę na termin płatności. Jeśli chcesz wyjechać wcześniej, dopłatę 70% należy uiścić odpowiednio wcześniej, natomiast jeśli chcesz wyjechać później, data wpłaty widoczna na potwierdzeniu wysłanym w dniu zakupu nie ulega zmianie.
Skontaktuj się naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr 22 113 40 44 lub na adres: kontakt@travelist.pl.
Warunki rezygnacji - oferta zwrotna
Jeśli Twoja rezerwacja zawiera informację o bezpłatnej anulacji w cenie pakietu, możesz zrezygnować z pobytu w określonym terminie. Wpłacona kwota zostanie zwrócona w Środkach Travelist do wykorzystania w ciągu 12 miesięcy. Środki trafią na Twoje Konto w serwisie Travelist.pl maksymalnie do 14 dni od zgłoszenia (zazwyczaj w ciągu 1-2 dni).
Po upływie terminu zwrotności określonego w potwierdzeniu, oferta staje się bezzwrotna, a jej anulacja niemożliwa. W sytuacji niepojawienia się w obiekcie nie przysługuje prawo do zwrotu środków za niewykorzystany pobyt. Jeśli wpłaciłeś 30%, przepada tylko wpłacona wartość - obiekt nie będzie obciążał Cię pozostałą kwotą.
Jeśli nie możesz zrealizować pobytu, istnieje możliwość przekazania rezerwacji osobie trzeciej - w tym celu skontaktuj się z hotelem. Możemy także zweryfikować możliwość jednorazowej zmiany terminu za opłatą manipulacyjną 100 zł, jeśli zgłosisz się do nas maksymalnie na 5 dni przed pobytem, o ile treść oferty nie stanowi inaczej. Mogą mieć również zastosowanie dodatkowe koszty związane z polityką cenową obiektu w nowym terminie, o których powiadomimy Cię przed dokonaniem zmiany. Nie ma możliwości obniżenia ceny rezerwacji bezzwrotnej.
W przypadku wpłaty dwuczęściowej zwróć szczególną uwagę na termin płatności. Jeśli chcesz wyjechać wcześniej, dopłatę 70% należy uiścić odpowiednio wcześniej, natomiast jeśli chcesz wyjechać później, data wpłaty widoczna na potwierdzeniu wysłanym w dniu zakupu nie ulega zmianie. W przypadku zmiany terminu oferty zwrotnej na późniejszy - termin anulacji rezerwacji pozostaje zgodny z pierwotną datą; na wcześniejszy - zmienia się odpowiednio do nowej daty pobytu.
Skontaktuj się naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr 22 113 40 44 lub na adres: kontakt@travelist.pl.