Warunki rezygnacji
W wypadku wyboru opcji z MOŻLIWOŚCIĄ BEZPŁATNEJ ANULACJI istnieje możliwość anulowania rezerwacji w określonym terminie przed datą przyjazdu (zgodnie z informacją zawartą w sekcji „Ten pakiet zawiera” oraz widoczną na potwierdzeniu rezerwacji). W tym celu skontaktuj się naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie – pod nr 22 113 40 44 lub e-mailowo na adres: kontakt@travelist.pl. Równowartość wpłaconej kwoty zostanie zwrócona w Środkach Travelist do wykorzystania na kolejne rezerwacje. Środki trafią na Twoje Konto w serwisie Travelist.pl w ciągu 14 dni od momentu anulowania rezerwacji i będą ważne przez 12 miesięcy. W terminie krótszym niż określony w sekcji „Ten pakiet zawiera” oraz widoczny na potwierdzeniu rezerwacji rezygnacja z pobytu nie będzie możliwa.
W wypadku wyboru opcji BEZZWROTNEJ (bez możliwości bezpłatnej anulacji) rezygnacja z pobytu po dokonaniu rezerwacji nie będzie możliwa. W sytuacji niepojawienia się w obiekcie nie przysługuje prawo do zwrotu środków za niewykorzystany pobyt. W przypadku wyboru opcji płatności na miejscu Twoja karta zostanie obciążona pełną opłatą za dokonaną rezerwację. W przypadku wyboru zadatku 30% przepada wartość zadatku - wybrany obiekt nie będzie obciążał Cię pozostałą kwotą.
Jeśli nie możesz zrealizować pobytu, istnieje możliwość przekazania rezerwacji osobie trzeciej lub jednorazowa zmiana terminu rezerwacji. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Koszt takiej usługi to 100 zł od rezerwacji. Mogą również mieć zastosowanie dodatkowe koszty związane z polityką cenową obiektu w różnych terminach. Zapytanie o zmianę terminu powinno zostać zgłoszone do serwisu Travelist maksymalnie na 5 dni przed rozpoczęciem pobytu.